'It was only just a dream'

Tjenare!
Idag är det lite sämre väder, så pappa och jag ska gå en runda från Hovs Hallar till Torekov.

Vet ni vad som är underskattat? Piggelin och Sandwich.

Man köper alltid någon annan för att det inte är så mycket glass eller att de är helt vanliga. Men de är ju sjukt goda! Piggelin är supergott! Köpte en sandwich igår och märkte att den är ju faktiskt sjukt god, mycket godare än vissa av Magnum's.

Drömde inatt att jag och Emma skulle kolla på Harry Potter filmen. Så var den super dålig! Inget som var med i trailern var med i filmen och den slutade typ som att det skulle komma en film till. Haha jag tror jag är lite nervös för att se den.
Harry potter har premiär IDAG!! och jag måste vänta tills tisdag!! Dör lite smått...


Jag är väldigt klaustrofobisk! Jag menar, jag gick in i en liten affär igår där saker hängde från taket så man var tvungen att ducka lite då och då, och det låg 1 miljon saker vid sidorna så man var tvungen att trycka in armarna mot sidorna och gå försiktigt framåt. Jag fick panik! Jag var tvungen att gå ut efter bara några minuter.
Också om någon släcker lampan och det blir helt kolsvart så man inte ser någonting så får jag panik och det känns som jag inte kan andas. Det känns typ som man är i en låda som inte finns några hål i så man kan andas.
Kanske känner ni igen er? Eller så är jag bara lite störd ;)

Citat från The Return of the King
Éowyn: I am no man!

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Sami

haha usch nej tänk så är den helt dålig, då blir jag ledsen hihih :(

jag hade jätte mycket klaustofobi bara bara något år sedan men jag har kommit över det ganska mycket, det känns skönt. Jag är lite tvärtom när det gäller mörker, jag älskar det haha. Jag har bra mörkerseende och mina föräldrar kallar mig för nattkatten eller onaturlig haha. :D Eowyn <3

2011-07-13 @ 12:03:01
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/
Postat av: Sami

haha du är för söt du! jag har en sten som hjälper mot rädsla, du kanske behöver den mer än mig hihi :D<3

2011-07-13 @ 15:28:08
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0