'I shall not walk alone'


Sjukt fint! Och så har man stranden percis utanför, så skulle jag vilja bo!

Just nu sitter jag och tänker om jag har packat ner allt. Alltid så himla jobbigt att packa!

FAMILY GUY TIME!!

Stewie Funny laugh! :D Love it!!
Kunde inte dela den av någon anledning...






Ni kan checka min channel på DeviantArt om ett tag, kommer snart en ny serie där. Vill bara varna er att den kanske inte är jätte bra, är nämligen inte super på att måla ;)

Ikväll klockan 20.00 på 3-an är det Harry Potter and the chamber of secrets. Har ju bara sett den en gång på engelska innan (hahaha) så kanske borde se den igen. Köpte den på VHS för många, många år sedan och då var den på svenska. Sen har jag liksom sett de nya för de varit bättre eller så har de kommit ut, ni vet. Så såg den första gången på engelska i julas och har inte sett den sen dess.
     Tycker dock inte om Harry Potter så jätte mycket för jag stör mej att vissa saker är tagna från The Lord of the Rings (jag vet att vissa tänker nu, ööh, nej de är det inte! Harry Potter är bäst! Du kan dra åt skogen Lisa!) Men det är det jag tycker och de har fått anmälningar om att det är taget vissa saker.
Men visst är Harry Potter lite mysigt. Det är spännande och karaktärerna är unika och roliga.

Citat från The Fellowship of the Ring
Gandalf: And now the Ring had drawn him here. He will never be rid of his need for it. He hates and loves the Ring, as he hates and loves himself.

See ya, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0