'I wanna feel'

Kan ju lägga upp lite bilder från USA medans jag ändå sitter vid denna datorn. Del 1 USA kan vi ju kalla denna ;)

Första våfflan som sedan blev uttjatad efter att ha ätit det varje gång till frukost.

Våran hyrbil

Första besöket på Wendy's

Beach och en känd pir som jag har fått hjärnsläpp om vad den heter.

Så här ska det se ut!!

Släktingar

Deras hus. Utsikt över hela L.A

Universal Studios! :D<3

Här spelade de in bland annat Ghost Whisperer

Oooh Jurassic Park!

Detta är från Desperate Housewives

War of the Worlds

Walk of Fame

Chinese Theatre

Yiiiiihaaa Tror det är typ Jack Sparrow's hatt eller Will's, kommer inte ihåg ;)

Yeeah

Beverly Hills

Hollywood skylten, Action!

Snygg brossa i mina ännu snyggare solglasögon höhö ;)

Grand Canyon

Grand Canyon

Någonstans på väg till Grand Canyon

Mer bilder blir det någon annan gång.

Frodo still is tha shit
Peace bro yo!

Kommentarer
Postat av: josefine

ååh niice! vill se mer :D:D <3

2011-07-05 @ 21:46:58
URL: http://jgreen.blogg.se/
Postat av: sami

Hej, jag vistte inte att jag kunde läsa bloggar på mobilnen men man upptäcker nya saker varje dag haha :-) fina bilder från usa!!!! Jag sitter i bilen påväg til SF-bokhandeln nu. Tyvär kan man inte blogga från min mobil :-/ vi ses i båstad sen då måste vi fika på det där fiket du har pratat om :-) jag ska kolla efter en frodo till dig hihi ;-)<3

2011-07-06 @ 10:49:06
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0