'What can you see on the horizon'

Ni vet boken Nasse hittar en stol. Det finns ett program på tv med Nasse och där hittar han flera olika saker, som en kudde, en mössa, en spade och massa andra saker. Men jag menar, hur dum i huvudet är han egentligen?! Kom igen! Du vet inte ens vad en stol är, vad har du runt ditt matbord i ditt hem, eller du vet säkert inte vad matbord är heller. Hans hus måste va helt tomt. Och hur kan du inte veta vad en mössa är, du har ju en på dej!! Man kan ju inte direkt snacka med han för vartannat ord så vet han ju inte vad det är.

Ne, nu ska jag släppa Nasse och gå vidare till min frukost.

Jag vill ha den här tidningen!! Undra om den bara finns i Nya Zeeland...

Idag är det 1 år och 162 dagar kvar till premiären av The Hobbit, den har premiär 14-e December 2012, jag kan inte vänta!!

Läster precis på en sida om "Kändisar som inte fått en Oscar men förtjänar en" så var det en kille som skrev att han tyckte att Christopher Lee borde få en. Jag håller med till tusen!! Trodde nästan han hade fått en, men nehe. Han är den bästa skådisen som finns, så de får skynda sig och dela ut den innan han dör!

Citat från The Fellowship of the Ring
Sam: I made a promise, Mister Frodo. A promise! 'Don't you leave him Samwise Gamgee.' And I don't mean to! I don't mean to.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: sami

aaaww, jag älskar Sam när han säger det, a promise!! love him! <3<3

2011-07-04 @ 13:42:27
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0