'We won't fade into darkness'



Avicii – Fade Into Darkness - Vocal Radio Mix
Super skön låt!

Ikväll ska jag faktiskt få min första julklapp ;)

Va lite kul innan idag när jag och Mamma var på IK. Vi skulle köpa julte, men så såg jag att på en av de teboxarna så är Gandalf på bild.
Jag: Mamma, mamma! Gandalf! Mamma vi måste köpa Gandalfteét!
Och det luktade super gott så vi tog det, haha man ba, varför Gandalf? Det hade ingenting med honom att göra. Men men, nu dricker jag det teét som han dricker ;)
(Hur hundan ska man stava teét föresten? Ska det va teet, téet eller teét?)

Fick skräp i ögat hahaha

Citat från The Two Towers
Gríma: You see much, Èomer son of Èomund. Too much.

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag tror att teet är det grammatiska korrekta i detta fallet. HAKDGHJOKD :)

2011-12-21 @ 18:34:10
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/
Postat av: josefine

hihi gillar sista bilden <3

2011-12-22 @ 22:38:59
URL: http://jgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0