'This has gotta be the good life'

Asså nu får jag damp!
Har TV på och på barnkanalen så går det något superlamt rollspelsprogram där de springer runt och lotsas vara pirater. Sen har dem tagit allt från Pirates of the Caribbean, alltså jag menar allt! Namn, utseende, historia, allt! Sen har de låtar från Pirates för det mesta, ni vet den theme låten. Sen precis nu så spelade dem låten The Fellowship från The Lord of the Rings. Asså så får de ju inte göra!! Har de ens kollat om de får ta låtarna, ne skulle inte tro det. Men sen sitter jag och lipar ändå (HAHA) för att jag älskar den låten och den är så galet fin!
Phu...var bara tvunga och dela med mej lite haha

Har inget mer att säga så det blir lite längre dialog från ja, ni kan ju se under

Dialog från The Fellowship of the Ring
Frodo: Mordor. I hope the others find a safer route.
Sam: Strider will look after them.

Frodo: I don't suppose we'll ever see them again.
Sam:We may yet, Mister Frodo. We may.

Frodo: Sam, I'm glad you're with me.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: sami

åååh så fint!! <3<3

2011-12-17 @ 19:47:13
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0