'The Misty mountains cold'


Oh God! Jag vet inte hur många gånger jag har sett denna trailern nu. Tror jag ser den ca. 3-4 gånger varje dag. Kan den utantill nu och kan vad dvärjarna heter, respekt!
Älskar theme songen!!! Så galet bra!

The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn går nu att boka cdon.com! 149:- för DVD och 199:- för Blu-ray, jag ska lätt köpa den på Blu-ray, 50 spänn mer och 1000x bättre kvalité!
Vill ni veta mer om Tintin? Tryck här

Sen kommer ju Lejonkungen i 3D, det blir ett måste att se! 3D är grymt nice!

Citat från The Two Towers
Èowyn: You do not command the others to stay! They fight beside you because they would not be parted from you. Because they love you.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: sami

oh respekt gandalf sexi lad!! :D:D

2011-12-29 @ 15:58:56
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0