'I see sparks fly'

I över-morgon är det exakt ett år kvar till The Hobbit!! Ett år, det går ju snabbt...eller?

Taylor Swift
Taylor Swift – Should've Said No - US Album Version
Taylor Swift – The Story Of Us
Taylor Swift – Mean

Har ni märkt att Jonas Brother sjunger från näsan? Jag gillar en låt med dem, men idag när jag lyssnade på en annan låt med dem så märkte jag att det är verkligen supertydligt. Det låter som alla är förkylda, näsduk?

En annan sak som jag tänkte på var att när Demi Lovato sjunger så låter det som hon ska klippa till någon. Hon låter så galet aggressiv och typ andas helt crazy. Lyssna själva!
Alyson Stoner – This Is Our Song 
Lyssna på den. De låter förkylda och hon låter fett arg!

Citat från The Two Towers
Frodo: I can't do this, Sam.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Haha, de där disney-produkterna tror att de sjunger helt säxy ;)

2011-12-12 @ 18:49:52
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0