'I need you in my life'



Detta hände idag på morgonen:
Jag går in till badrummet där mamma står
Lisa: Mamma jag måste borsta tänderna, jag kommer missa bussen!
Mamma: Men jag var här först. Du är ju nummer två, du har ju nummerlappen på tröjan.
Nästa gång ska jag köpa en tröja som det är en etta på!

TinTin har premiär i USA den 21-e December, och samtidigt på bion då så kommer The Hobbit trailern sändas!!!! GOOOSSSHH!!! Gissa om jag kommer va konstant uppdaterad på youtube den dagen. Tänk om de visar den i Sverige på någon bio i typ Januari sen, då måste jag ju gå på bio, spelar ingen roll vilken film det är! Jag kan typ säga såhär: Hej! Jag skulle vilja ha biljetter till den trailern, så då kostar det bara 10 kr va?

Fick två biobeljetter igår och de räckte ändå till 2013, så den ena ska jag lägga undan till The Hobbit (om det inte kommer två superbra filmer som jag måste se) Gud! Det känns så verkligt nu! Kan inte vänta!! 11 dagar kvar till ett år!


Slutar med lite fredags kul

HAHAHA Så galet kul!!

Alex Goot – Last Friday Night (originally by Katy Perry) - (T.G.I.F.)

Moment from The Fellowship of the Ring
Gandalf rides to Minas Tirith.


Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: josefine

hahaha (åt allt)!

2011-12-02 @ 18:03:46
URL: http://jgreen.blogg.se/
Postat av: almadahl

varför är du så söt för? <3

2011-12-03 @ 12:30:15
URL: http://almajuliaelise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0