'I just can't sleep tonight'




Dumle, gingerbread. Rätt okej, föredrar mer orginalet, men det var värt att smaka men tror inte jag kommer köpa dem igen.
Har skrivit en massa quotes från The Lord of the Rings, men det finns så galet många så jag fick välja ut några få och jag känner att det var så många fler som jag skulle vilja ha med. Tufft liv!
Megan Nicole – We Found Love (originally by Rihanna ft. Calvin Harris)
Megan Nicole – The Cave (acoustic cover version originally by Mumford & Sons)
Megan Nicole – Good Life (originally by OneRepublic)

Citat från The Return of the King
Bilbo: I think I'm quite ready for another adventure!

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

Åh, den nya smaken är så smarrig!! :D

2011-12-13 @ 14:48:38
URL: http://coverboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0