'Keep on moving on'

Har fått in min nymålade byrå och spegel nu också, så rummet är nästan komplett. Ska bara städa undan lite saker som ligger lite överallt.





Bilderna är inte de bästa, de är typ lite suddiga, men min kamera suger så whatcha gonna do? ;)

Vädret är på topp idag så jag ska nog sätta mej ute och läsa (jag vet, ni läste rätt, jag tänker läsa) i min sköna stol som man hänger i trädet.

En sån här, fast jag har en vit- och blårandig.

Efter de andra gått hem igår så satt jag mej för att se slutet på The Two Towers, det enda jag verkligen ville se var från Sam's tal och framåt. Sam börjar prata och hinner säga typ en mening innan jag somnar och vaknar en minut efter filmen är slut! Jag menar Come On!! Det är andra gången det händer mej i denna filmen! Varför ska jag alltid titta på den så sent? Aja, får väl sätta på slutet idag, har ju ändå dvdn höhö

Citat från The Return of the King
Legolas: The stars are veiled. Something stirs in the East. A sleepless malice. The Eye of the enemy is moving.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0