'I have got so much to give'

Håller på att göra om mitt rum. Vi är inte riktigt klara, många saker ska målas och mer saker ska upp på väggarna. Men vi kämpar på!
Här är resultatet så länge ;)

De stora tavlorna ska jag nog byta ut mot lite surfingsaker och sånt.

Min Hollywood och The Lord of the Rings hylla, stor favorit!! Oscar statuetten har jag inte köpt, har vunnit den ;)

Ny sänggavel, home-made. Älskar skylten!!

Har lite filmer och plancher i sängen så den är inte så super nice haha. Men flaggan och lampan är också nya

Satt ihop en liten ljus-sak HAHA tyckte det blev rätt nice, speciellt med surfingbrädan där med!

Craaaazy giiiirl ;)

Jenny Lewis – Barking At The Moon
Mysig låt från Bolt

Tänkte kolla på 101 Dalmatinerna som går på tv nu, men sen när jag började titta så kom jag på att den är inte så kul. Så ska kolla på Famly Guy istället och äta nudlar i min nya skål.

Citat från The Fellowship of the Ring
Sam: I don't know why — it makes me sad.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: josefine

niiice! :D:D och hahah inlägget under! <3

2011-08-05 @ 20:58:43
URL: http://jgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0