'I don't wanna be you'

Ååååååh måndag imorgon, det suuuuuger!! Oh my gosh!!! Vi har typ alla tråkiga ämnen imorgon!
Hade faktiskt tänkt oh titta på Batman Begins som började på tv för en kvart sedan, men jag blev fast vid datorn, ska skriva detta lite snabbt och sen titta.

Köpte lite godis idag på Hemköp i denna börk...burken, så himla söt! Eftersom jag itne var sminkad så la jag dit lite smink i photoshop, smidigt va? Skit snyggt också!

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanan.
Och så här och så här och så här och så här och så här och så här...och så här.

Okej, detta börjar språra ut, varför bloggar jag egentligen när jag är trött?

Citat från The Fellowship of the Ring
Gnadlalf: Lead them on, Aragorn! The bridge is near!

Ha det party!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Sami

burken <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-08-29 @ 14:30:07
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0