'I can make it anywhere'

För att jag älskar film så ska jag göra ett litet "film-intro" inlägg, skoj va? haha det är säkert bara jag som tycker ;)

Älskar Universal och jag tror jag alltid har gjort. Den är verkligen! TAADDAAA nu ska vi se en awesome film!! Sen gillar jag det ännu mer sen besöket på Universal i Hollywood.

Totally love denna! Älskar att man ser Hollywood skylten i bakgrunden och hela L.A! Big LOVE! Själva loggan är väl inget speciellt, men bakgrunden på L.A ger mej chills! Älskar Simpsons version haha

Denna är inte lika bra som de två första men den är jättemysig och jag älskar musiken! Myyyyysigt!

Vem älskar inte disney? Denna är verkligen såååå mysig! Älskar hur den börjar i himlen och går mot slottet med fyverkerierna, I loooove fireworks!

Denna är egentligen inget speciellt men jag gillar den för att den är just enkel och mest att New line är bra och att The Lord of the Rings är New Line ;)

Va ute och sprang en längre runda idag. Innan tyckte jag det var tråkigt och jag gjorde det mer för att jag måste. Det gör jag det delvis för nu med men det är så skönt och bara springa av alla jobbiga tankar jag tänker på, till exempel hur mycket jag har misslyckats i mitt liv. Aja, strunt i det nu. Imorgon har jag Historia (som om inte det var deprimerande), jag fattar inte ens varför jag valt det, får ta hjälv av Sami för hon är typ bäst!

Citat från The Return of the King
Aragorn: I do not believe it. I will not.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Sami

om vi ska göra något arbete kan vi va så kan jag hjälpa dig! :) men jag tror du också kommer tycka det är roligt, i alla fall lite grann! :D

2011-08-24 @ 10:02:23
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0