'Don't be afraid to stand out'

Paul Simon. Här får ni några super sköna låtar av Paul Simon! De är as bra och lyssna på och att ha bara som bakgrundsmusik typ, skit nice!

Under African Skies

You Can Call Me Al

Graceland

I Know What I Know

Hittade Teen Choice Awards hela showen på Youtube. Har sett en bit och ska se resten nu. Ellen vann pris för bästa komiker! Blev så himla glad, för jag ville att hon skulle få det!! Hon är bäst och roligast!!
Ellen's Youtube channel

Kunde inte vänta och se vem som vann New Zealand's Newxt Top Model, så jag gick in på någon sidan för att se vem som vinner, och Christobelle vinner!! YAAAAY! haha :D Typ första gången den personen jag hejar på vinner!


Beställde denna idag. Ska ha den i en av mina nya tavellister. Ska nog fixa den lite och sätta på Peace märken och sådant. ÄLSKAR peace-märken!

Ne, nu ska jag göra popcorn och kolla på Teen Choice Awards ♥
 
Citat från The Two Towers
Pippin: I had the loveliest dream last night. There was this large barrel, full of pipe-weed. And we smoked all of it. And then you were sick. I'd give anything for a whiff of Old Toby.

Peace Bro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0